Jumaat, September 23, 2011

Cara Menikmati Wanita (Untuk Lelaki Berkahwin)

Apabila perkara utama tentang seks, rasa gairah dan berahi sudah bangkit. Cairan faraj sudah sudah cukup ada untuk batang zakar dimasukkan.

Gunakan jari sapukan cecair faraj kepada dua-dua belah bibir faraj. Ini untuk memastikan batang zakar mudah melepasi bibir faraj. Bibir faraj yang kering mudah melecet apabila gerakan masuk dan keluar batang zakar dilakukan.

Letakkan kepala zakar dibibir faraj dan gunakan jari untuk membuka ruang antara bibir agar mudah kepala zakar masuk. Setelah itu tekan perlahan-lahan.

Sewaktu menekan, pandangan mata antara pasangan janganlah dilepaskan. Lelaki perlu bertanya sama ada kemasukkan zakar ada menimbulkan kesakitan. Tekan perlahan-lahan. Ini membolehkan faraj menyesuaikan dengan ukur lilit batang zakar.

Apabila batang zakar dirasakan sudah masuk setengah. Lelaki perlu berhenti seketika dan bertanya sama ada ada sebarang ketidakselesaan. Pada masa ini mintalah izin untuk terus tekan ke dalam penuh batang zakar. Lakukan tusukan masuk umpama perempuan itu masih dara. Setiap masa, setiap kali bersama lakukan hubungan seks umpama wanita masih dara.

Untuk tekanan batang zakar ke dasar faraj perempuan, tekanan ke pintu rahim wanita. Cium dan cumbulah bersama sepuas-puasnya dan kemudian pandanglah mata masing-masing tekan batang zakar sedalamnya.


Perempuan perlulah sambut dengan angkatkan sedikit pinggul agar ia boleh sama dirasa kesedapannya. Kekalkan hubungan mata sepanjang hubungan seks sehinggalah mencapai klimak.

Mulakan dayungan apabila bersedia. Adakala, terutama wanita yang sudah lama tidak main, akan klimak dan puas akibat berahi yang lama dan rasa sedap batang masuk dalam faraj. Lelaki perlu tunggu sehingga klimak reda. Dayung perlahan-lahan pada awalnya dan lajukan dayungan mengikut naluri dan nikmat.

Pelbagai tempo tusukan masuk dan keluar batang zakar. Sebagai contoh sepuluh kali secara tempo laju dan lima kali tempo perlahan atau tusukan masuk dan keluar zakar dalam pantat secara tempo lima kali laju dan sepuluh kali perlahan. Boleh juga keluar masuk batang zakar dalam faraj lima kali laju dan lima kali perlahan. Pelbagaikan.
Cara yang paling nikmat adalah dengan menekan ke dalam batang zakar dalam faraj secara laju dan kemudian menarik keluar batang zakar daripada ruang farah secara perlahan. Lakukan sebanyak sepuluh kali.

Nikmat yang paling nikmat adalah apabila nikmat faraj dinikmati semasa klimak atau orgasm bersama. Oleh kerana klimak wanita adalah sukar dijangka, sediakan mata ukuran yang akan dinyatakan oleh wanita yang sedap kesedapan.

Mata satu adalah nilai sedap seks baru bermula dayungan. Apabila nikmat semakin bertambah, wanita perlu nyatakan nilaian bertambah ke pada dua, kemudian nikmat seks semakin bertambah nilaian semakin meningkat. Yang paling tinggi adalah sepuluh iaitu perempuan klimak atau orgasm.

Lelaki apabila nilaian mencapai lapan atau sembilan apabila wanita yang sedang menikmati nikmat zakar masuk ke dalam faraj maka kawal air mani dan bersedia untuk pancutkan air mani apabila wanita klimak.

Nikmat faraj akan lebih terasa apabila orgasm bersama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan