Selasa, Oktober 11, 2011

Seks Oral (Untuk Isteri)

Seks Oral atau penggunaan mulut dan lidah bagi tujuan merangsangkan faraj@cipap@pantat boleh menimbulkan rasa berahi yang tinggi malah ia boleh membuat isteri mencapai rasa klimak.

Bukan semua pasangan bersetuju dengan seks oral untuk wanita. Ini disebabkan oleh kepercayaan atau atas sebab-sebab kebersihan dan budaya. Namun begitu pasangan suami isteri tidak boleh menolak sama sekali pandangan, bahawa seks oral dapat memainkan peranan penting dalam hubungan seks.

SEKS ORAL UNTUK ISTERI.

Oral seks dapat menjadi penyelesaian sementara atau kekal bagi suami yang menghadapi masalah mati pucuk. Klimak dapat dicapai oleh istri sekiranya suami memahami cara seks oral dan mahu berkongsi masalah mati pucuk dengan pasangannya.


Biasanya oral seks untuk wanita dilakukan oleh suami dengan isteri baring dan mengangkang luas. Oral seks dilakukan selepas persediaan awal dibuat dengan ciuman dan urutan asmara untuk membangkitkan rasa berahi. Isteri akan lebih rela mengangkang luas apabila sudah rasa berahi dan suami boleh mengetahuinya apabila isteri sudah mahu dibogelkan.


Secara semulajadi apabila isteri berahi, cecair dan lendir pelicir akan dikeluarkan oleh faraj. Menurut kajian cecair atau lendirnya mempunyai kandungan seperti plasma darah, tanpa sel-sel darah merah atau lain-lain jenis sel. Adakala putih jernih dan adakala berwarna keruh putih susu.

Pada waktu subur cecair pelicin ini akan berbau wangi badan dan selesa untuk dicium. Ada maklum balas menyatakan ia berasa manis. Adakala ia berasa masa seperti masam limau tetapi tidak ketara. Apa pun anda sendiri perlu mengetahuinya sendiri.


Kepekatan cecair ini menentukan subur atau tidak wanita. Jika lendir diletakkan antara dua jari dan dua jari ini ditarik berpisah secara perlahan-lahan dan lendir tidak putus, maka itu tandanya isteri sedang subur.

Bibir dan lidah akan menjadi alat utama dalam menyentuh bahagian-bahagian luar faraj atau cipap atau pantat yang sensitif kepada sentuhan dan boleh menimbulkan nikmat dan kesedapan. Terdapat tiga tempat utama tujuan seks oral untuk wanita ini.


Bahagian kelentit dan sekelilingnya (clitoris), bahagian antara lubang faraj dan dubur (perimeum) dan bibir luar faraj (labia).

Perkara pertama adalah isteri perlu baring dengan selesa dengan kepala berbantal. Adalah baik dalam keadaan isteri berbogel dan selimut badan untuk tidak berasa sejuk.

Kangkanglah kaki dengan luas dan izinkan suami anda untuk meletakkan kepala diantara dua kaki dan nikmatilah apa yang akan diberikan. Isteri perlu izinkan dirinya sendiri untuk mencapai klimak.


Bagi suami kawasan isteri untuk dicium dan dijilat dengan lidah perlu dikenal pasti. Biasakan permulaan lembut, jangan menyerang terus tiga bahagian utama ini. Paha turut sensitif kepada sentuhan. Mulakan dengan perlahan-lahan mencium paha isteri kedua-dua belah kakinya. Sila dapatkan maklum balas kesedapan dengan bertanya kepada isteri anda. Ini akan menimbulkan lebih kegairahan dan untuk mengetahui tempat yang geli atau yang memberahikan.

Lakukan perlahan bermula dengan bahagian paha dekat dengan lutut kemudian perlahan-lahan turun ke bawah. Buatlah perlahan-lahan, kerana isteri lagi diberahikan akan lebih nikmat untuk disetubuhi. Buatlah isteri rasa gementar apabila perlahan-lahan ciuman makin dekat dan sampai ke bawah.


Jilatan pada kelentit perlu dilakukan dengan perlahan-lahan. Kelentit merupakan bahagian yang sensitif. Rasa sakit atau kegelian boleh timbul jika dilakukan dengan kasar. Sebab itu permulaan adalah penting.

Mulakan jilatan pada kelentit daripada bawah ke atas daripada sisi dua-dua belah kelentit. Ianya kemudian diikuti dengan kepala kelentit dan alur kelentit. Pastikan jilatan dikekalkan daripada bawah ke atas.

Jilatlah dengan perlahan-lahan, jangan menekan, umpama jilatan seperti melalukan hujung lidah kepada kelentit. Apabila sudah nampak kesedapan istei dengan jilatan kelentit, maka jilatan boleh dilajukan dan diperlahankan bergilir-gilir. Dapatkan maklum balas untuk mengetahui mana yang sesuai.



Bagi isteri yang boleh dan mengizinkan dirinya klimak dengan jilatan kelentit, wanita boleh puas, satu atau lebih hanya dengan cara ini. Setiap kali wanita sampai klimak, hentikan jilatan dan biarkan dahulu jangan gerakkan kepala walaupun kepala anda dikepit kuat.

Suami boleh sambung terus menjilat dan isteri boleh mencapai klimak lagi. Hentikan jilatan apabila kelentit sudah rasa geli. Jangan pula terus melakukan hubungan seks, rehat seketika, biarkan isteri anda menikmati klimak yang datang kerana ia mungkin ambil masa seminit dua untuk hilang. Sementara menunggu lakulah cumbuan dan belaian mesra untuk menaikkan semula kemahuan isteri.


Semasa melakukan jilatan di kelentit, tambah lagi kesedapan dan kenikmatan dengan menjilatkan bahagian labia dan perieum. Jilatan pada labia dilakukan dengan menjilat bahagian bibir luar faraj kiri dan kanan, atas ke bawah, bawah dan ke atas, atau diantara dua bibir faraj ini. Jangan lupa untuk cium bahagian labia dengan penuh kasih sayang. Zakar anda dipuaskan oleh lubang pantat maka tidak salah memberikannya ciuman.


Kuncupan pada kelentit adalah antara cara untuk meninggikan lagi nikmat. Kuncupkan lidah dan letakkan kelentit antara dua bibir. Kuncup dan sedut, jangan terlalu kuat. Sensitif dengan reaksi yang diberikan. Hati-hati jangan terkena gigi kerana ia boleh menyebabkan luka.

Isteri turut boleh menambah kesedapan jilatan. Jika berbaring, angkat badan dan tegakkan dua tangan dibelakang badan. Ini akan sebabkan rahim tertekan dan denyutan kesedapan akan lebih terasa.

Bahagian perimeum pula perlu dijilat daripada atas ke bawah. Bahagian ini dikatakan mempunyai banyak hujung saraf wanita dan ianya sensitif kepada sentuhan, geselan dan jilatan. Lakukan jilatan yang diselang seli dengan jilatan di labia. Tanya pasangan anda mana yang paling nikmat dan buat tumpuan lebih. Namun pastikan ketiga-tiga kawasan ini tetap diberikan perhatian sewaktu seks oral.

Bagi suami yang menghadapi pasangan isteri yang tidak pernah lakukan oral seks atau berasa kurang selesa. Pastikan permulaan seks dilakukan. Pastikan pasangan anda berahi. Ciuman menggoda boleh dilakukan daripada ciuman dada, turun perlahan-lahan ke perut dan kemudian celahan paha. Ia diikuti dengan ciuman pada labia dan perimeum. Pastikan dalam keadaan berahi sebelum jilatan perlahan disekitar kelentit sebelum menuju terus kepada kelentit.

Ambillah masa untuk oral seks kerana ia umpama pemanasan sebelum hubungan seks aka foreplay.

Sewaktu mencium dan menjilat kelentit dan bahagian luar faraj, jari-jemari jangan duduk diam sahaja. Gosoklah bahagian sensitif seperti perut, celah paha dan buah dada. Puting dada wanita boleh digentel perlahan dan gosokan jari dan tangan akan menimbulkan dan meninggikan rasa berahi.

Hanya satu masalah dengan oral seks. Apabila terlalu lama menjilat, rahang mungkin kejang atau sakit terutama melibatkan jilatan laju. Buatlah tempoh berhenti rehat dan pelbagai cara sentuhan, sama ada dengan bibir atau hujung jari yang dibasahkan.

Gel yang berasas air boleh digunakan sebagai pelicin. Ada beberapa gel jenama durex yang berasa berangin apabila disapukan dibahagian sensitif akan menimbulkan rasa sensasi. Pelbagaikan agar hubungan seks lebih ceria.

Jangan gunakan gel yang berasaskan petrolium kerana ia boleh merosakkan kondom.

Isteri nikmatilah oral seks dan jangan segan untuk “forward” email atau artikel ini kepada suami anda, yang mungkin tidak memahami keperluannnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan